♥●•٠·˙رویای عاشقانه ی من و دو فرشته♥●•٠·˙

♥●•٠·˙رویای عاشقانه ی من و دو فرشته♥●•٠·˙
♥●•٠·˙کامران وهومن تمام زندگیه من♥●•٠·˙ 
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رویای عاشقانه ی من و دوفرشته و آدرس myloveskh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





هرچند نمیدانم خوابهایت را با که شریک میشوی

ولی شریک تمام بی خوابی های من تویی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 25 آبان 1391برچسب:, ] [ 15:34 ] [ ♥●•٠·˙Nasim♥●•٠·˙ ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

در نگاهت چیزیست که نمیدانم چیست ؟ مثل آرامش بعد از یک غم ، مثل پیدا شدن یک لبخند مثل بوی نم بعد از باران ، در نگاهت چیزیست که نمیدانم چیست ؟ من به آن محتاجم
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 34
بازدید ماه : 50
بازدید کل : 60899
تعداد مطالب : 45
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1


 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ zibasazi by nightmelody.com

 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ

دریافت كد ساعت
face="Tahoma">كد بارش قلب


 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ


کد تغییر شکل موس -->